Розробка та підтримка сайтів

Створення та підтримка сайтів. Контекстна реклама в Google та Яндекс.

Нова політика Facebook: соцмережа зможе передавати персональні дані третім особам

Теги: , , , , ,

Сьогодні користувачі найбільшої соціальної мережі світу отримали повідомлення про нову політику користування Facebook. Зміни набудуть чинності з 1 січня 2015 року – з цього дня Facebook наділяє себе правом передавати третій стороні будь-яку інформацію про користувача без його дозволу і на свій розсуд. При цьому самі користувачі будуть вважатися згодним з новою політикою, якщо після 1 січня продовжать користуватися соцмережею і її сервісами.

Facebook збирає інформацію про користувача на етапі його реєстрації і протягом всього його активного «життя» у соцмережі: дані облікового запису, пости, фото і відео, сторонній контент, а також згадки в хроніках друзів. Cюди входять і конфіденційні дані: особисте листування, GPS-координати і відомості про пересування користувача, інформація про платежі в соцмережі, банківські карти, рахунки, на які переводилися платежі, і адреси доставки товарів при покупках через Facebook або її сервіси. А ще контактні дані, які могли фігурувати в особистому листуванні з іншими користувачами через месенджер Facebook: номери телефонів, e-mail, адреси і т.д.

Все це соцмережа зберігає і використовує на свій розсуд. «Ми зберігаємо дані стільки часу, скільки це необхідно, щоб забезпечити функціонування продуктів і послуг, в тому числі, описаних вище, для Вас та інших користувачів. Зазвичай, інформація, пов’язана з Вашим акаунтом зберігається до тих пір, поки Ваш аккаунт не буде видалений. Для деяких категорій даних у нас є особливі правила зберігання », – сказано в нових правилах Facebook.

Дані користувачів компанія може передавати третім особам – рекламним службам, аналітичним компаніям, операторам зв’язку і інші постачальники послуг для Facebook. Також соцмережа залишає за собою право передавати цю інформацію своїм партнерам – власникам інтернет-сайтів і додатків для мобільних пристроїв, а також компаніям, чиї товари або послуги купують користувачі соцмережі.

При цьому всі дані, передані Facebook третій стороні, залишаються анонімними: «Ми надаємо дані нашим партнерам по рекламі або клієнтам тільки після того, як видалимо з них Ваше ім’я або будь-яку інформацію про Вас, по якій Вас можна ідентифікувати, або об’єднаємо їх з даними інших людей таким чином, що по них буде неможливо ідентифікувати Вас». Винятком може стати передача інформації користувача держорганам, якщо соцмережа визнає їх запит юридично обґрунтованим.

Раніше приватністю користувачів у власних інтересах поступилася компанія Google. «Корпорація Добра» оновила правила користування своїми сервісами, наділивши себе правом сканувати всю інформацію користувача, починаючи від приватного листування в Gmail і закінчуючи інформацією, що зберігається в хмарі на Google Drive. Поправки в правила користування дають Google можливість робити з контентом користувача, що завгодно, у тому числі змінювати і поширювати його на свій розсуд.

Tags: , , , , ,

Leave a Reply

© 2010-2015 Реклама в Google та Яндекс. Розробка сайту